CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 2, 2009

pictures from pangkor....


ni akuarium hasil buatan aku...hehehehe
nak letak anak ikan sebenarnyer....
yg besar2 tu ata n ina yg tangkap...
aku tumpang sekaki jer....


ingat senag nak tgk pokok bunga rayer skarang ni...
so, aku tangkap jer lah....
wat kenangan....


pemandangan di pagi hari di chalet kita org....
tu pun dah kul 8 lebih dah tu...
ingat nak tgk sunsrie...
tp sunrise pebenda nyer kalau dah kul 8 pagi...
hehehehe....


ni lak pemandangan maser sunset....hehehehe...


ni plak kapal tldm...aku tangkap maser duk atas feri...
walaupun sekadar tgk dri jauh...
tapi best wooo....dapat tgk live....



ader ruper buaya tak? mata aku kater ader...tapi tak tau ar....


antara keunikan kat pangkor...
ader rupe kepala kura2 tak?
hmmm......


gambar ni aku tangkap maza on da way nak gi snorkeling...
first time tgk obor2 live


0 comments: