CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 18, 2009

JoMPi DaTiNG????

huhuhu.....
favourite wor aku tuk 2-3 minggu ni...
'dating'
tp malangnya aku bukan dating ngan bf tapi ngan buku....
hehehe....
dah ader lah dua tiga org yg nak ikut....
hahahaha.....
skarang dah nak exam..huahuahua....
tp aku still lagk mls nak bacer buku...
mmg ader bacer sket smbl2 duk wat note tu tp tak sepenuhnyer lah....
huhuhu....
2 mlam lps kot, mak aku wat spot check...
nak tau ank dara dier yg soran ni bacer buku ker tak....
abes aku kantoi....
hehehehe....
dah time mak aku duk tepon tu, aku duk bacer komik....
huhuhu...
tp yg best nyer mak aku duk ckp aku tgk tv...
huhuhu....
mak aku ni, mmg memahami anak2 dier lah.....
tau2 jer aku duk wat benda lain...huhuu
then aku ym-ing ngan akak aku....
dier bleh gelakkan aku biler aku ckp yg mak aku wat spot check huhu...
betuah nyer akak
pastu dier siap ajak aku gi tgk wyng tp one day before aku der paper ar....
kalau aku gi gak time tu, mmg confirm 10 taun aku kene leter ngan mak aku...
huhuhu...
akak aku tu sajer jer nak dera aku....
cepat2 lah exam abs...
dah tension ni....

0 comments: