CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 7, 2009

OlDEr ThAN bEFoRe!!!!

salamzzz...
nak kata aku happy, akku pun tak tau nak describe perasaan aku cam ner....
start ari ni, umur aku tak tambah lg setahun...hehehehe...
nfgan kater lain hari ni besday aku ar....
huhuhu...
rasa cam sedih pun ader gak sebab tak lama lg aku pun dah abis blajar...
kalau ari tu tak sabar2 nak abis blajar...
tapi skarang aku rasa macam tak nak abis lagi... rasa cam nak sambung lgk...
hehehehe...
tkut smgt buat sementara je ni...
pas dah dpt assingment t, aku jdk low profile blk....
tak nak sambung blajar lg dah....
hehehe...
bukan bleh kira semgt aku ni...
tak tentu hala.....
biler dah tambah umur ni, aku rasa cam aku kene brubah...
dah takleh sempoi2 lgik dah...
kalau tak seratus peratus pun, skit2 dlu boleh ar....
huhuhu...
tp aku tak nak brubah...
aku lgik suker dri aku yang sempoi ni...
aper org nak kater, kater ar...
aku peduli aper....
tapi biler pikir tak lama lagik aku kene kerja and watever
cam kene ubahlah plak penampilan aku...
sadis btul......
tp kiter tgk je lah sampai biler azam aku ni bleh bertahan....hehehehe.....

0 comments: