CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 3, 2009

MeNhItUng HaRI


huhuhu.....
tanpa sedar hari ni dah 3 january...
so, lg 4 hari umur aku akan cukup lagi setahun....
uwaaa...
tak nak.... aku tak puas lagik jadik kanak2 rebena....
bukan senang tau umur macam ni nak rebut tgok kartun ngan ajai and umar....
isk..isk..
tak dapat trimer kenyataan...
hehehe....
sajer jer wat drama sket...
anyway bg diri aku, biler dah melangkah ke umur ni, sepatutnya aku jdik lbh matang ang rasional...
tapi aku tak tau ar sama ada aku bleh wat atau tak...
aku skang dalam proses untuk mengubah diri aku...
esspeacially my imej lah...
skang ni dah blajar pakai heel lak...
kang kalau dok slalu pakai sandal camner biler nak keje plak.
walaupun, happy birthday to myself....

0 comments: