CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 10, 2009

ThE NeXt LeveL Of mY LiFe!!



i want to cry!!!!!

hahahaha.... tak leh nak trimer hakikat sebenarnya....

sorry my dear blog....dah lama aku tggal ko keseorangan tanpa up date...
aku online je tetiap hari and bukak jer blog aku ni, tp gua malas nak update lah....
bhs rojak btul aku ni....

since aku dah abes study, sepatutnyer aku ngah bprepare kan diri aku tuk crk kerje....
serious aku cakap babe, aku malas nak crk keje....
mentality aku pada umur awal 20-an ni bukan tuk keje lgk...walaupun aku tau nati susah nak crk keje....

aku masih muda......hahahaha
so, on this stage, i prefer to call that i'm prepaying for the next level of my life....
bab kawen tu, kire stage lain lah lak
hahahaha.....
aku dah start ngarut dah....
huhuhuhu.....
cam jeles lak dgr kekawan smue msk sem baru....
bkn per...aku jeles nak dapat ptptn blk....
hahahaha....
sumber hiduo aku tu...
aku kene crk kerje cpt ni...
nak byr utang....
adoiii.....
ader yg nak jdk sugar daddy tak?
tolong bayarkan duit utang tu....
hehehehe.....

bab ngarut mmg no satu keje aku....
hahahaha...
anyway babai my blog...

biler aku der mood, aku ngarut lg k...
chow...

muah....muah....muah!!!!!

0 comments: