CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 16, 2009

My BeLoVeD PaRENtS....


actually, 13 mei 2009 ari tu besday my dad....
huhuhuhu.....
before aku mmg ingat, tp on dat day aku bleh luper lak....
bagus kan aku nih....
so sorry dad.....
and then my sis antar mesej yg ari tu besday my dad....
aper lgk kene bebel lah aku sebab luper....
hehehehehe.....
dah mmg aku peluper pun.....huhuhu nan wat camner....
anyway...aku ingatkan nak lah antar mesej kat my dad tu,
but.... then aku terluper lgk....
huhuhuuhu....
kalau my sis tau yg aku terluper, hhuhu...mmg nahas....
anyway, for that, special kan this entry for my dad....

abah, selamat hari jadi....
tanpamu abah, tiadalah kami, anak2 mu pada hari ini,
and tanpa mu jua abah, kami takkan berdiri di sini,
dan tanpa kasihmu slama ini abah,
tiadalah dunia hari ini buat kami...
terima kasih abah....





0 comments: