CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, February 5, 2009

kebosanan lagi....

huhuhuhu....
aku kebosanan lagi...
online pun kdah naik bosan coz ari2 aku duk online...
bukana aku wat keje pun...
malas pun ader gak...
baru jer seminggu pas raya cine tapi semua lecturer aku busy
coz nak wat exam paper...
dan akibatnya....aku tak der klas..
sekali ngan cuti ujung minggu...aku ader 6 ari cuti....
papaer I.S langsung tak entuh lagi tp malas ar nak wat...
tak der idea langsung
tajuk cam senang jer tp...huhuhu
aku blur....wawawawawa
nak tanamkan sifat rajin dalam diri..huhuhu
tu lagi takleh blah....
setiap saat duk fikir nak wat nota....tp tak wat2 gak...
kalau tetiba Ku Cik nak wat test....confirm aku mampus....
hahahaha....
nak cilok nota pun tak bleh sebab klas lain pun dier yang ajar gak
huahuahuahua.....aku tension.....hehehehe
ader tak yg rajin nak toong aku wat nota nie....
abeslah aku....sem ni pu aku duk main gak....
hehehe

0 comments: